Testing Testing, Skåne is on the line!

Hellu folket!
Idag när vi hade programmering, eller snarare rast mellan lektionerna, så passade vi på att ringa till Egoinas kompis Alex och snacka lite. Jag ringde från Jossans telefon och fick prata med Alex himself. Han lät trevlig men blev nog chockad att jag sa något, men men, social kan jag vara mot alla =)

Har börjat en ny taktik, jag sms-bombar honom istället, så sparar jag ju på rösten, och sen kan jag äntligen utnyttja mina gratis sms, två flugor i en smäll liksom. 
Ska med syster och köpa dator idag, spelföreningen kan jag gå på nästa vecka, förhoppningsvis utan kryckor... men den som lever får se =) 

Kommentarer
Postat av: Egoina

hahaha.. gör så.. jag länkar dig också nu ;)

2008-03-12 @ 19:51:13
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback