Måste man ha en rubrik?

Hellu världen!
Idag har jag vart hos Jossan och kollat på gerbilerna, bestämde mig för en av de jag vill ha, den med mest vitt på tassarna, int elätt att se när tassarna är typ ½ cm :P

Sen ikväll har jag varit på ljusparty hos en jobbarkompis, handlade som vanligt för mycket, som jag alltid gör när det kommer till ljus, men men, de är ju jättebra kvalité och sånt iallafall. =)
Lägger ut bilder sen när jag får hem dem, det skulle ta några veckor.

Övrigt på kryckfronten:
Det går rykten på skolan att jag har brutit benet, så det trodde P så han och hans mamma kom med blommor idag, snällt =) Men som sagt så har jag inte BRUTIT benet, så ni kan lägga ner det, ska till läkaren på måndag och då ska vi se om jag kan få reda på vad det egentligen är, vet inte riktigt eftersom att de ville att det skulle läka ut själv, men det ville det inte.
Men annars är det som vanligt, lever i min smärtstillande-dimma och är som en zombie på kryckor.

Ska se på film och sova sen, bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback