LAN^^

Hej!
idag var det då Dagen D, Linnea ska på sitt första LAN. Har redan fått massa skit om vad jag har där att göra, men ska man testa allt så måste man börja någonstans.
Mamma har lovat att passa mina små änglar, hon är typ helt kär i dem fast hon hade nog hellre sett att jag hade hamstrar istället, de va jättesöta. :P

Slänger in Dagens när jag endå inte har ngt för mej

Dagens planer: Köpa CocaCola och lite annat så jag överlever LANet, vänta på att Ludde ska ringa så ska jag hämta upp honom med dator och sen dra till Ekilla.
Dagens materiella vill ha: En LCD-skärm, kommer skämmas som en idiot med min CRT idag, blä på allt
Dagens längtan: Mycket ;P
Dagens fundering: Ska jag försöka dammsuga mitt rum, trots trasigt knä? Ramlar jag så ligger jag ju där..
Dagens beroende: Min face-scrub, finnarna invaderar
Dagens tråkigaste: Min garderob, allt i tvätten
Dagens tidning: Din ekonomi-bilagan som kom med DN imorse
Dagens mående: Allt fungerar konstigt nog idag
Dagens borde: Städa min dator och allt som ska med, kul med en dammig skärm liksom
Dagens frisyr: Det blir nog en vanlig toffs...
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor (får inte på mig jenas pga knät), rosa t-shirt, men jag ska byta om sen.

Var orolig igår för jag såg inte att bebisarna åt något, men när jag rensade matskålen på flera liten spån så hittade jag massa halvätna matbitar och skal efter frön så jag kan nog vara lugn :P

Ska nog vara social med folket nu, bye!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kan hända därför är vita så otroligt bra ibland ;)

2008-03-24 @ 12:37:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback