En tidig morgon...

Hej!
Fick skjuts till skolan imorse och det tackar man ju inte nej till, då gör det ingenting om man är i skolan lite tidigare, så jag slänger in en "Dagens" eftersom jag inte har mycket annat att göra...

Dagens humör: Trött, sleten
Dagens mående: Ont i benet, annars bra.
Dagens borde: Sätta igång med programmeringen
Dagens frisyr: Utsläppt, lite smålockigt
Dagens klädsel: Svarta mjuksibyxor, vit t-shirt och vit kofta

Dagens planer: Ha elevensdag och inte göra någonting i spelrummet, sen utvecklingssamtal, sista med föräldrar
Dagens materiella vill ha: En sjuhelvetes massa godis
Dagens längtan: Sommaren!
Dagens fundering: Varför är alla mina syskon så olika om man jämför med mig, adopterad någon?
Dagens beroende: Face-scrub
Dagens tråkigaste: Utvecklingssamtal
Dagens tidning: Metro, men Jens tog inte med någon till mig =(

Nu ska jag ha programmeringslektion, adjö folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback