Dålig uppdatering

Hej folket!
Ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har liksom inte suttit vid datorn och sätta sig speciellt för att skriva blogg när det inte har hänt ngt speciell känns lite tråk. Men idag har jag iallafall haft två prov, först i Matte C, det gick väl sådär, sen i Persondatorer. Efter persondator-provet känndes ju matten som någno slags succé.

Apropå symaskiner, bra affärer ska man göra innan man hinner tänka, som Gustav i SvenssonSvensson skulle ha sagt. Idag har jag köpt ett eget wow-account. Köpte Nibbes gamla, ska få cd-key och lite annat sånt någon dag, fick bara inloggningen idag, ska även tanka på lite speltid, fast inte än, måste satsa på skolarbetet först =)

Ska käka nu, så ut som UFO i kastrullen men det går säkert att äta endå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback