Buhu inget the..

Som de flesta vet så dricker jag enorma mängder the, hann inte dricka ur allt imorse, var tvungen att hoppa ner till bussen, så nu sitter jag här och har abstinens, men jag kan inte gå ner till cafeterian och köpa, för en kopp the och två kryckor fungerar inte, och alla andra är på idrott. Sitter och väntar på Krippe, jag skulle visst sminka honom till påskkärring idag haha, får se hur det blir med den saken, jag har iallafall alla grejerna med mej.

image67

Slänger in Dagens när jag endå inte har ngt för mej

Dagens planer: Koppla ihop syrrans dator, storhandla med mamma och handla det sista så jag är beredd när bebbarna kommer hem till mig på söndag :D
Dagens materiella vill ha: En bärbar hårddisk så jag har backup när jag ska mecka med datorn :P
Dagens längtan: Mitt älskade the som jag inte fick imorse, buhu...
Dagens fundering: Försökte lärarkandidaten förespråka äktenskapet? Inte bara jag som gjorde den iaktagelsen på lektionen... skumt...
Dagens beroende: ACO's läppcerat, blir så torr när det är kallt.
Dagens tråkigaste: Hemmakväll
Dagens tidning: Längtar hem till min Cosmopolitan
Dagens mående: Ont i benet, annars bra.
Dagens borde: Sätta igång att städa mitt rum, mamma skulle visst dammsuga så det är ju alltid en början
Dagens frisyr: Utsläppt, ovanligt va?
Dagens klädsel: Svarta mjuksibyxor, vit t-shirt och vit kofta


Ska sova en stund nu innan historian börjar, adjö folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback