Allo Allo Emliga Armén..

.. eller inte riktigt. Ikväll har jag pratat med först Malmö, och sen med England, trevligt värre, NOT.
Såhär var det, jag skulle plocka ihop syrrans dator hon köpte förra veckan och eftersom windows i princip sköter sig självt så var det ju ingen big deal. Tji fick jag, det var något fel på installationen så efter att jag hade ringt till supporten i Malmö och fått hjälp så försökte jag igen, men det blev samma fel på samma ställe igen. Skitsak. Ringer igen men då har de stängt där så jag blir kopplad till England, men killen snackade svenska så det gjorde ingenting. Samma grej händer när han talar om för mig och sen säger han att jag ska gå tillbaka till affären med datorn, eftersom det inte gick att göra mer, skönt att det inte var mig det berodde på (Nej det gjorde det inte, jag frågade faktiskt om det var jag som hade klantat mig, :P)
Men på syrran lät det endå som om allt var mitt fel, jäkla typiskt. Men men, vi ska skjutsa tillbaka datorn till affären imorrn och får se vad som händer,

Fick låna lite filmer av Krippe, kanske borde se någon av dem, får se om jag orkar ikväll, jag har ju faktiskt hela lovet på mej :)

PS. Jag får hem mina bebisar på söndag, dem är jättesöta =).

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: inte? jag älskar godis :D

2008-03-21 @ 23:56:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: TUMADRE

Godmorgon! Hoppas du får en bra påskhelg!

2008-03-22 @ 08:19:16
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback