Sommarlov!

Hej!
Nu har jag äntligen sommarlov, finally! Fick blommor av pappa "för att jag har vart så duktig i skolan", hmpf.. vänta bara tills betygen är satta om två veckor och det elaka lilla pappret kommer hem, då kommer han nog kräva tillbaka sina blommor..^^.

Idag har det varit en jävla pissdag, från början till slut. Tänkte göra en lista;

* Blev väckt i morse, det värsta som finns
* Skar mig på rakhyveln i duschen, så varje steg jag har tagit idag har kännts, ont!
* Skulle köpa ny mobil, kommer till affären och den modellen är såklart slut. Typiskt...
* Skulle trösta mig med en sallad i Kista, och dressingen smakade apa, speciellt i kombination med de örtmarinerade makaronerna som var till, det ska fan till att köpa sallad på food-courten, kunde lika gärna köpt en pizza.
* Nu blev det skitväder, och jag orkar inte läsa körkortsteori, hade tänkt läsa igenom boken tills lektionen imorgon, men det blev icke så...

Nu ska jag lägga mig under täcket och sura!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback