Produktiv?!

Hej!
Idag är min plan att jag ska vara produktiv, eftersom att jag kanske går besök ikväll, inte bra om det ligger hö/spån/annat djurrelaterat på hela golvet, så jag skriver en to-do-lista.


Åtgärder som skall vidtagas i mitt rum
* Damsuga golvet
* Bädda rent i sängen
* Städa på skrivbordet
* Plocka ur massa böcker ur bokhyllan som jag inte ska ha kvar
* Försöka ordna någon slags organiserat kaos bland mina dvd-filmer, ligger i en stor hög ovanpå dvd/vhs nu.
* Damtorka bokhyllan/tv-bänken/tavlor/sänggavel
* Försöka se vad jag har under sängen och om man kan försöka ordna upp det lite
* Rensa i garderoben och se om det är något som jag aldrig mer kommer använda, orka att det samlar damm :P


Åtgärder som skall vidtagas utanför mitt rum
* Åka till Kista och handla Match-tröja, lite datorkablar som behöver bytas ut och sen är det big need of vitt nagellack till franska manikyren..
* Köpa hem och fixa pastasallad till bussresan imorgon.
* Åka iväg och dumpa allt jag rensar ur garderob/bokhylla etc idag

Bloggar senare idag om resultatet *host host*
Take care world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback