Precis som Kenza..

Hej!
Längesen man skrev ngt vettigt, eller har jag någonsin gjort det?? ^^ Jag vet inte, men jag gör ett försök....

Läste precis i Kenzas blogg, tycker att hon skriver jättebra, även om inte modet intresserar mig så mycket, är inte överdrivet intresserad, men allat annat hon skriver om läser jag gärna! =)

Hon skrev att det är första sommaren på 3 år hon är singel, kom på att det är samma sak för mig (sommar 2004-2006 hade jag M, 2007 var det Pontus) det är alltså första sommaren på 4 år.. hmm.. men det är samtidigt skönt att vara lite "fri", har man pojkvän så ringer man alltid eller skickar ett sms och talar om var man tar vägen, om det så är standen eller vad du nu kan vara, ska man någonstans måste man kolla så man inte har palnerat in ngt tillsammans etc. Man behöver ju inte ringa hela bekantskapskretsen bara för att man går utanför dörren. Jag tänkte på det förut, undrade hur jag skulle tackla det, vafan jag vet inte hur man beter sig ensam, har alltid haft någon liksom, men jag börjar vänja mig vid det, visst saknar man någon ibland, men samtidigt är det skönt att vara ensam. :)

Ikväll är det fotboll i Kungsan som gäller, ska dit med Pontus och Ludde (vet att jag umgås mkt med dem, men vi spelar ju ihop så då blir det så) Jag och Ludde skulle åka in vid 5-tiden och möta upp Pontus som har jobbat, sen ska vi dra vidare mot kungsan, men först skulle vi käka någonstans, blir väl gourmetmiddag á la Donken som vanligt =)
Någon mer som ska dit?


Kommentarer
Postat av: Jill

Pizza Hut ftw!



Orka åka till Kungsan för fotboll -.-

2008-06-18 @ 19:10:14
URL: http://sororicida.bilddagboken.se
Postat av: lukas

Mycket hällre demonstrationen! demonstration ftw!

2008-06-19 @ 19:00:46
URL: http://spydon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback