Midsommar!

Hej!
Idag har det firats midsommar, lite iallafall. Vi har haft lite sill och nubbe-middag med familjen, men någe röjj blir det inte, eftersom att jag ska åka med min mor på roadtrip till Katrineholm imorgon. Ska hälsa på en kompis till mamma, jag följer mest med för att jag vill köra, jag fattar inte att det är så roligt att sitta och trycka ner foten på pedal och skruva lite på en ratt, aja, alla har ju sina egenheter..

Har funderat på det här med FRA-lagen. Jag och en spel-polare satt och pratade om det på SKYPE, vi undrade vilka ord vi skulle säga för att fastna i deras söta lilla filter, men vi kom inte på så mycket annat än spaningsplan och säkerhetsgrejs. Men tänk hur många som pratar om sådant och det fastnar i filtret, fatta den som ska sitta och lyssna av allt, flera timmars blaj om ingenting, eftersom att merparten av befolkningen inte är terrorister... Hoppas att det är bra betalt iallafall..

Mina mobiltelefoner måste hata mig, eller min förra, Nokian som var skitbra, den råkade ju gå sönder i Bryssel när någon stoppade sin klack igenom den. Så när jag kom hem började jag använda en gammal, den måste laddas typ varje natt, men den är helt ok, tills idag, nu vill den inte skicka iväg sms, jag komminucerar inte på något annat sätt än sms, så det är lite av en krissituation nu... jobbigt värre... ^^

Nu ska jag nog sätta mig och spela igen, inget annat att göra, vädret är ju skitdåligt,
Bye folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback