Körlektion etc :)

Hellu folket!
Har märkt att jag har fått fler läsare, hoppas att ni vill fortsätta att läsa min skit, välkommna iallafall, ta en stol och sätt dig i soffan!

Anyway.. Var på bilskolan igår, min första lektion, det var bara småsaker som jag behövde justera, som att hitta dragläget i en uppförbacke och lite annat som inte ska ta så lång tid, så han trodde absolut att jag skulle ha körkort om tre månader, så nu har jag bara tiden emot mig, som vanligt... -.-

Har börjat geeka igen, spelade till lvl 9 igår, sen tröttnade ögonen så jag la mig istället, började spela lite nu på morgonen också, men jag fick disconnect efter en stund, det är säkert Ludster som är i farten, eftersom P är landet, och där har han inget internet, too bad! :P Mer speltid till mig.. :P

Nu ska jag ringa lite samtal angående resan på lördag, det ska fan till att vara reseledare.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback