Klassen krymper...

Hej!
Idag när vi väntade på att få reda på betygen av våra sega lärare så satt vi och spånade och jämförde rykten som har svävat fram och tillbaka om hurvida teknik-klassen skulle krympa markant.
Vi räknade lite och kom fram till att det bli nog bara 9 personer kvar i höst, nämligen jag, Nibbe, Lukas K, Jens, Krippe, Pontus, Ludde, och turkarna. Vissa sa att alla andra hade gett upp, men jag vet inte...
Vi kommer blir eremiter som Jossan sa, sitta i våran lilla nörd-bubbla och prata om Metoder, Klasser och whatnot. Tycker det verkar konstigt att WhaWha-club ger upp, iallafall allihoppa, eftersom att några av dem fick VG. ^^

Kvar själv som enda tjej blir man också, så då blir det ju lite press att man måste visa att tjejer kan, men det är ju inga problem, det är bara att använda NetBeans och se glad ut, så ordnar det sig alltig. :)

Nu ska jag fortsätta med min jävla körkortsteori, kan ju vara trevligt att kunna lite på måndag när jag ska på körlektion, iallafall ha koll på var ratten sitter och sånt... :P

Kommentarer
Postat av: Jossan

Och när PrC är slut kommer ni alla sitta där med geekiga glasögon och fyrkantiga ögon.. XD

2008-06-03 @ 21:16:37
URL: http://massababbel.blogg.se/
Postat av: Jill

Haha, du kommer bli som mig! Du måste visa att flickor kan! Jag lär dig om så behövs! :D



MVG i progC nästa!

2008-06-03 @ 23:27:37
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback