I'm back!

Hej!
Har varit lite off de senaste dagarna (veckan), men jag har haft annat för mig. Punkt.

Igår drack vi lite, och jag som inte hade ätit något och sen är jag ju ganska liten till växten så jag blev skitfull, skitsnabbt. Mindre trevligt, men jag lyckades iallafall beställa pizza, en Rimini med beansiesås och vatten. Den var god, tror jag...
Gjorde inte allt för mycket bort mig, och vaknade imorse utan bakfylla. Härligt!

Imorgon ska min mor och jag åka upp till släkten i Ockelbo/Bollnäs (Jo jag vet att det är 8 mil emellan men vafan, vi hinner alla ändå). Först imorgon ska vi åka till Elna (äldsta moster) och sen på kvällen hem till mammas barndomskonpis för att sova där. Sen på lördagen ska vi gå på marknad med kompisen, och på kvällen ska vi åka ut till min yngsta moster och där ska vi grilla. Sen sent drar vi oss hemåt igen, kan inte vara borta så länge eftersom att jag har djuren här hemma, och pappa vill inte mata "kattmaten" som han kallar Gerbilerna och Hamstern, Tacksamt.

Nu ska jag städa hos mina djur och packa massa saker som kan vara bra att ha.
Solong suckers!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha annat för dig kan man ju lugnt säga att du haft, men jo jag lovar, den där pizzan såg rätt aptitlig ut så den var säkert god.

Addar när jag kommer hem inatt =)

2008-06-27 @ 11:57:25
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback