Hellre en kråka i näsan än en skata i sängen..

Får några dagar sen snackade jag med Martin (ja, mitt x, första stora kärleken, det tog slut i början av gymnasiet för att han var svinig mot mig). Han ringde häromdagen, vi snackade först om hur det var med varann och sånt, sen berättade han att han hade fått till det med en tjej, den första sedan mig, vilket var nästan 2 år sedan, så det var väl på tiden :P

Martin: Jo jag fick till det med henne..
Linnea: Berätta allt!!!!! (Nyfiken som man är)
Martin: Njae... asså... jag vet inte... det var liksom.... jag vet inte....
Linnea: Jooo!!! Men säg nu, komigen....
Martin: Asså det sög, det var riktigt kasst, Jag hade fan hellre runkat!
Linnea: Så det är alltså bättre med en kråka i näsan än en skata i sängen?!
Martin: Ett helt jävla kråkbo är fan bättre!!! (Vid det här laget ligger jag i soffan och vrider mig av skratt, det lät så förbannat roligt, men stackarn som inte fick till det ordentligt...:( )
 
Det var iallafall roligt att snacka med honom igen, vi har inte kunnat gjort det så mycket förut, har gärna honom som kompis, men när han började snacka om vårat förhållande hade jag väldigt bråttom iväg ^^


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice, jag jobbar på ett vandrarhem :D ha en bra dag!

2008-06-12 @ 12:53:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Josiee

hahahaa stackars tjejen;)..

2008-06-12 @ 16:11:40
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback