Vuxenpoäng...

Tjoho folk!
Det blir mycket jobbsnack idag, men et är för att mitt liv just nu inte kretsar kring så mycket annat. Punkt.

Känner mig så patetiskt mycket vuxen, det är fan nästan äckligt. På fikarasten pratade vi om stambyten, pension-sparande, och om barnbarnen, jag har tackolov inga barnbarn, men man lyssnade på de andras babbel iallafall. Sen på lunchen hade jag med mig matlåda, och efteråt fick vi på en liten promenad, Marit och jag, för att det var så dålig luft (aka varmt) på kontoret.

Anyhow.. Senare idag ska jag, mums och syrran åka ut till Eurostop och "shoppa". Jag ska handla short som jag ska ha på jobbet, killmodell ofc, måste även ha hamsterblandning och sånt, handla handla... Vad de ska köpa vettefan, men det ska iallafall pillas på allt i alla affärer innan de bestämmer sig.... skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback