OMG!!

Hej!
Jobbar som en dåre, sover som en ung och äter som en elefant, skyller det på mitt uteblivna bloggande.
 
Tänkte bara skriva att jag har alltid hatat webdesign, fattar mig inte på skiten!!  Fick G i kursen i skolan, orkade inte engagera mig i det, trots det ska mitt projekt handla om en hemsida, fast den ska vara mer funktionell, mer programmering med tester och annat man kan fylla i, hilarious!
Men nu till saken, JAG HAR LYCKATS FÅTT DIT ----> DEN DÄR MITT BLOGGVÄRDE STÅR, PRECIS DÄR JAG VILL HA DEN, PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!! Hade jag haft min vanliga svenne-banan-otur hade den lagt sig som en snygg kodsträng på något helt annat ställe, men men, någon gång ska man lyckas alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback