Löneförhöjning =)

Hej!
Fick en ny chef igår, eller egentligen inte, men förut har han bara vart vikarie, nu är han "riktig" chef. Det första han gjorde var att ge mig löneförhöjning, så jag är nöjd. Fick 5 kr i timmen, låter kanske som en liten flugskit, men jag räknade ut att det blir 1000 kr i månaden, så det känns bra. Sen blir jag 18 om 2 månader, så höjs det ytterligare, haha my precious!!
Fick även en veckas jobb till, vilket jag tycker är bra, eftersom jag endå inte har planerat så mycket den veckan, more money to me =)

Ska ringa skatteverket och kolla det här med skattejämkning eller vad fan det hette, orka "låna ut" pengar till staten som man sen får tillbaka, orka ^^
Nu ska jag jobba vidare, solong suckers!


Kommentarer
Postat av: Jill

jämkning istheshit! ;D

2008-07-04 @ 19:14:38
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback