Muskö!

Hej!
Sitter på jobbet, kom hit för en halvtimma sen, orkade inte gå upp tidigare, lat som man är.

Pontus lurade ut mig till Muskö i fredags, så jag har spenderat min helg med att sola och bada, åkt lite båt och gått på promenader. Det var trevligt, mindre trevligt var dock att jag inte fick något gjort i mitt rum, men nästa helg då ska det jobbas, för då är mamma borta, och det vore ju kul om det var lite skillnad från när hon åkte och till när hon kom hem, hehe!

Sitter just nu och pillar med en massa telefonräkningar, har gjort roligare saker kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Beelz

hehe... "mus-kö".

En prostituerad med nummerlappar XD.

2008-07-21 @ 14:42:34
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback