Middag på Corner

Hej!
Skriver från jobbet.... igen. Men jag har faktiskt lunch i 5 minuter till så jag hinner.
Idag har jag haft mycket att göra, många papper att vända på och ta hand om. Har åkt på massa annat skit som ingen annan vill ta hand om, massa polis-rapporter som ska sorteras, lätt, men ack så tråkigt.

Ikväll ska vi ut och äta och dricka lite, några från våran avdelning och någon mer från IT tror jag att det var.. Vi ska träffa en tjej som jobbade här tidigare, men hon slutade för ett halvår sen. Det ska bli trevligt, jag har med mig kameran, så någon bild blir det väl, hoppas jag, beroende på hur kamera-kåta folket är, haha.

Nu ska jag surfa vidare och sen fortsätta att skotta mig igenom högen med skit... förlåt, "viktiga papper"....

Kommentarer
Postat av: Beelzen

DU! Jag har tråkigt jobb också just nu! Typ skruva en biljard IKEA-byråer! Fan jag rabblar deras bruksanvisning i sömnen...

Var glad att du har ett jobb där du slipper skära/sticka/stycka dig på en massa hörn och kanter istället!!



Nästa år ska du fixa jobb åt mig på kommunhuset med en mysig dator att pulla på istället för det där jävla snickeriet jag är på nu..

DÅ KAN VI HA KUL!!!

DET FÖRTJÄNAR JAG, LINNEA! DET FÖRTJÄNAR DU!!

Skrattar och gråter samtidigt

2008-07-02 @ 20:10:16
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback