Long time..

Hej!
Längesen man skrev ngt, har inget vettigt att skriva heller^^
Idag var jag hemma från jobbet före 4, första gången någonsin tror jag. Vi stängde kontoret 15.30, för alla hade annat att göra och jag ville inte vara kvar själv...

Har hela häcken full x 4 så jag måste jobba över nästa vecka, ska vara på jobbet innan 06,30 imorrn, annars måste jag bjuda hela avdelningen på glass på måndag, måste ju peppa mig själv att komma upp på ngt sätt,

Ska åka med mamma, pappa och storasyster till Norrtälje ikväll och titta på ostindiefararen Götheborg som ligger där, tar nog några bilder också =)

Nu ska jag smurfa vidare, solong suckers!

Kommentarer
Postat av: Jill

o.O börja jobba 06.30?! GALET!

2008-07-17 @ 22:01:04
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback