Kaffeautomaten kan inte räkna!

Hej!
Blogg från jobbet.. again. Orkar inte hålla på på kvällarna, har annat för mig då.

Sen jag började jobba har jag blivit en riktig kaffe-junkie, jag fungerar inte om jag inte får kaffe.
Våran kaffe-automat går varm, 1 kr per kopp,  men om man lägger i en femma, ska man ju logiskt få 4 kr tillbaka, men man får nästan alltid 5 kr tillbaka iallafall, man kan ju undra om den håller på att konvertera till växelautomat, men kaffe får man än så länge iallafall.

Känner att det inte är länge kvar på jobbet nu. Den här veckan och nästa, sen är det freedom, i en och en halv, sen börjar skolan, jag tycker inte att det behöver gå så förbannat fort?!

Aja, back to work, see ya peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback