Jobba...

Hellu folk!
Det här skulle egentligen vara min sista vecka, men eftersom att alla på det här stället är lika organiserade som en flock hönor när det gäller semstertider och vem som gör vad, så fick jag en vecka till. Låter kanske drygt att jobba i 6 veckor, men jag trivs rätt bra och sen får man ju lön också ^^


Just nu håller jag på att rätta en sak som jag gjorde "fel" förra veckan, eller fel och fel, ingen hade sagt att det var special så jag körde på som vanligt, vilket har resulterat i 3 timmars extra-arbete, kul kul. Men å andra sidan är det inte så överdrivet mycket jobb nu, så det gör ju bara att man får timmarna att gå, om man nu kan se det det viset... ^^

Nu ska jag fortsätta vända på mina papper!
Hejdå peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback