Jobb Jobb Jobb...

Jag jobbar väldigt mycket, och när jag inte jobbat så håller jag på att packa ihop hela mitt liv, aka mitt rum, eftersom att det ska målas. Ska även passa på att byta ut mitt jättestora skrivbord mot ett mindre datorbord. Eventuella läxor och annat görs oftast på datorn, eller i sängen, men om det ska skrivas fint eller så, så blir det vid köksbordet, så mitt skrivbord samlar bara damm, och eventuellt lite papper och annat som man inte vet var man ska lägga... Uppsamlingsplats! Där har vi ordet...

Sprang runt som en dåre med kameran idag, dels för att fota nya katterna vi har fått (de heter Ellen och Edvin, efter de i Hälge, dålig fantasi jag vet...) men jag fotade även hur mitt rum ser ut, så jag kan lägga upp före- och efterbilder sen när jag är klar... när nu det blir. jag är lika lat som vanligt....

Solong suckers!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag vill se katterna! x3

2008-07-12 @ 22:32:55
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback