Hmm..

Hej!
Min dag igår var inte så bra, först åka 27 mil med bil i en riktning, (enda + var att jag var chafför) och sen umgås med massa okända människor, sen lika långt och ännu varmare på hemvägen, och nästan inga bilder fick jag till heller, orkade inte tänka ivärmen... :/

Det är allvarligt något fel på min sömn, natten till lördag sov jag 3 h, natten till idag blir det 6 h, för sen väckte Edna och Kazzak mig, de hade kraffsat över sin mat med spån så de käkade plast-bur istället. Så det var bara att gå upp och ge dem mat, en kartong att gnaga på och hö, sen var det totalt omöjligt att somna om, dels för att de hade väckt Hamstern (heter egentligen Percy men kallas Hamstern av de flesta, eller Herr Hamster som pappa säger^^). Hamstern ägnade sig iallafall åt akrobatiska konster, som att klättra runt med framtassarna i burtaket, så stark är han iallafall. Lade mig i soffan och försökte somna om, lögn i helskotta! Det är för varmt, så nu ska jag ägna min halvsega förmiddag åt att kolla på tv, och sen kanske ta en liten promenad, om jag orkar =P 
Ha de bra folk! 

Kommentarer
Postat av: Jill

Var åkte du igår?



Det är galet varmt dessa dagar -.-'

2008-07-27 @ 11:29:07
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback