Buss-Strejk!

Hej!
Jo, jag veeet, man borde inte blogga från jobbet, men det är lite dåligt med papper att vända på för tillfället, så jag sitter här iallafall.

Idag, eller rättare sagt i natt (ja, kl 00 är natt om man jobbar) började den berömda buss-strejken här runt om i Stockholm, vilket innebär att Linnea fick ta cykeln till jobbet idag, jag säger bara en sak, fyfan va jobbigt det var, jag måste erkänna att jag inte är ett dugg tränad, jag är en liten tanig sparris, precis som hela min omgivning  redan har listat ut... Blir att skaffa gymkort igen, annars ramlar jag väl ihop snart i brist på muskler.

Nu lät det som om posten kom, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Jill

haha, själv cyklar jag till jobbet varje gång jag jobbar x)

2008-07-01 @ 17:38:45
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback