Apropå pappa..

Hej!
Jag som många andra värderar mina föräldrar högt, även om de kan vara jobbiga ibland.. Men en sak som jag har tänkt på när man pratar om föräldrar, är vad folk säger, jag vet inte om det är svårt att tänka eller vad det är för fel, men ibland hör man sånt man egentligen inte vill höra.
Min far är ju lite äldre än de flesta andras, jag är 17, snart 18, pappa är 79. Men han verkar inte så gammal, han är pigg och klarar sig helt själv. Men endå måste folk bara säga saker som;

"Din farsa är ju halvdöd typ" (hörde den i förrgår)
"Är det någon idé att boka någon resa åt dina föräldrar?! De är ju typ döda endå"
"Är din farsa sååå gammal?! Då dör han ju snart.."

Jag personligen tror inte att han dö än på ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback