SNÖÖÖÖ!!!

Äntligen har snön kommit, själv sitter jag inne på MALT med micke och diskuteras just detta.
Skrev franskaprov nyss och det gick väl..sådär. Det var lite med som jag inte hade tränat på, men jag skulle få komplettera senare sa hon.

Ska bli skitkul på fredag med skidresa. Detta året går den till Romme utanför Borlänge. Satt och funderade på det igår, att det vore tråkigt om vi åkte härifrån med massa skidutrustning och sånt och så är det barmark överallt utom just i skidbacken. Men nu har snön kommit och jag hoppas att den ligger kvar. Minus bara att jag måste ha med massa vinterkläder när jag hämtar mamma och pappa på Arlanda på torsdag, tänk att dem redan har vart borta en vecka! :O

Ska fortsätta vara social med Micke nu, Bye folket!

image64


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul det är med snöö! :D *jippie* Ha en bra dag! :)

2008-01-22 @ 10:03:01
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback