Skit-dag!!

Hej!
ja som rubriken lyder, skitdag!!
vaknade kl 4.15 efter 3,5 h sömn för att hänga med mamma och pappa till Arlanda (fråga mej inte varför, men jag följde med för att det blir kaos annars)
Redan på bussen börjar pappa skälla pga att han frågade om jag skulle jobba på sportlovet, och jag svarade "helst inte" eftersom att jag bara vill vara ledig... Då var det inte bra och om jag har chansen att jobba borde jag göra det.. bla bla bla... Men jag känner bara att jag vill vara lite ledig också...

På Arlanda var det som vanligt... massa folk och kaos överallt, men jag fick mamma och pappa incheckade och sen gick jag, är väl inte så värst glad över att dem sticker iväg igen, så trött på att alltid få vara hemma och passa katter och sköldpaddor och hus och fanohans morsa! Så jag har bestämt mig för att när jag blir 18, så är det min tur att åka, ska åka till USA, Paris och alla andra ställen mina päron inte vill åka till, (Pappa vill bara åka till Agadir för där hittar han och vet var allt finns...) Var tog detta med att uppleva saker vägen??
Lite tråkigt inlägg dethär men men, man måste ju ventilera sig någonstans....

image62


Saknar att inte ha några kattungar att gulla med.. men de växer upp de med... blir stora tjocka och bortskämda...
(Bilden är på vildkattungarna + mamman vi tog hand om i somras för att mamman hade blivit övergiven, vi skjutsade dem till ett katthem och idag har dem det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback