ROMME!!

Hej!
Igår var vi som sagt i Romme och jag åkte blades. Dagen var faktiskt bättre än jag trodde och jag klarade av mer backar och ramlade mindre än jag hade förutspått också.
De första åken åkte jag med Jeffa och Jill. Sen åkte jag lite med Qitaz, Raffa och Yvonne. =)
Sen snubblade jag över Fredrik och Felix, och så väntade vi mitt i backen på Pontus men han dök inte upp, då hade han redan tagit ig ner till liften. Så åkte jag lite med dem (Pontus, Fredrik, Felix, Peter och Lukas) och sen snodde de stavarna av mig för att jag koncentrerade mig mer på dem än på åkningen tydligen. Så dem lekte runt i backarna med min stavar och jag åkte lätta backar utan. Det var soligt och fint fast det blåste som fan ibland så att mman höll på att flyga ur liften, och jag som är en riktig lite "fjäderviktare" stannade ju nästan upp i branta backar för att det blåste så mycket motvind.
Nu ska jag fixa mig och hänga med familjen till IKEA i uppsala.
Bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback