P är hemma igen!

Hej !
Nu är P hemma igen. Han är här nu och snart ska vi gå upp och köpa pizza. :)
Han kom hit för typ 2 timmar sen, hjälpte mig med datorn för det var ngt skit i den, blev knäppt på msn igår men nu ska det vara fixat. Kom från ngn cookie, men jag tror inte att jag har varit inne på ngn konstig hemsida, men men.

Imorse hade jag feta oturen, vaknade lite på fel sida och kände att allt gick åt skogen. Tänkte att jag skulle liva upp stämningen lite och se på komedi eftersom att tv3 har komedi-race på söndag förmiddagen. Först är det Simpsons, sen 8 simple rules, alla älskar raymound och sist ska du säga. Men så var det 8 simple rules när jag började titta, så var det såklart avsnittet där pappan dör. Hur kan man göra så, mitt i en komediserie så dör ngn, sen är det typ tråkigt i några avsnitt som typ handlar om efter det. Men sen blir det roligt igen när en kusin till dem flyttar in och han är helt galen. Men då har dem typ "glömt" pappan, eller dem pratar inte så mcyket om honom iallafall...
Nu ska jag vara lite social med P. Bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback