Orkar mat?!

Jag förstår inte varför det är så satans tråkigt att äta?! När man har sällskap är det inga problem, men när jag är själv är det kört. Blir inte ens hungrig. P har vart här hela helgen och jag har ätit som en snel hest. Men han åkte för typ nån timma sen och nu är det kört. Får nästan tvinga mig själv. Jobbigt men P kan ju inte svansa här hela tiden bara för att jag ska äta. Fungerar icke.

Helgen har iaf varit bra
var på bio ifredags som jag nämnt tidigare, i lördags var vi inne och brydde oss om varandra och satt vid datorn och sånt hela dagen, var bara ute en snabbis till ica och gik förbi pappa och kollade posten från torsdag och fredag. Idag har vi också bara varit inne, eller nu har ju p åkt men jag har varit inne hela tiden. Vi har suttit vid datorn och kollat på tv och kramats och sånt. =)

Nu ska jag plugga vidare och tvinga i mig lite mat sen, solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback