Long time ago..

Hej Hej!
Nu var det ett tag sen man skrev något, har helt enkelt inte haft någon motivation och då blir det bara ett tråk inlägg om vad jag har gjort på dagen och om det inte har hänt något speciellt så blir det ännu tråkigare haha.

Men nu lite update iallafall.. började skolan imåndags och alla såg precis likadana ut, inget nytt där iallafall. Sen fick vi reda på att vi skulle på skidresa och sånt så jag smsade till P igår och frågade om jag skulle betala in till honom så slipper han tänka på det samma dag som han kommer hem. Då ringde han upp efter en stund, så vi pratade lite och sånt, det var bra med honom och vi skulle höras på söndag när han kommer hem =)
Nu börjar jah ense hur mycket jag saknar honom, ibörjan var det inte så jobbigt eftersom att vi är ifrån varandra några dagar ibland.
Juste jag har fått telefon-usb-sladden att fungera nu, den hade kanske en dålig dag förut (jag vet, jag är den enda som tror att döda ting kan ha dåliga dagar) men nu fungerar den igen så nu blir det nog mer bilder som sånt här i bloggen. 
Sitter och degar framför datorn nu, ska åka med mamma ut till arlanda och hämta hennes kompis som kommer från Finland, det börjar bli rutin att hämta henne, hon åker dit och kommer hem ungefär samma datum varje år. 
Nu ska jag duscha och fixa lite, ha det bra världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback