Killar, boys, guys.. you name it!

Hej!
I min klass är vi en fjärdedel tjejer, knappt det. Jag umgås mest med killarna, föll naturligt så när vi började för 1 ½ år sen. Men allt har ju sin baksida, tillexempel att man får se sidor av killar man ibland inte vill se. Tillexempel kommentaren "Jag skulle vilja gröpa ur hennes fitta med sked" . Detta sas av en kompis till P, inte från klassen men endå saker man kanske inte vill höra. Någon kille hade sagt så om en servitris på nån restaurang när dem var på ngt fotbollsläger. Tänkte lista några saker som jag bara spyr åt när jag ser, sånna saker man kanske inte trodde att killar gjorde. Om någon i klassen läser detta och känner igen vissa beteenden så kan ni slänga in en kommentar och gissa :)


1. Skit under naglarna, skitiga händer.
2. Folk som petar sig i örat/näsan osv och sen LUKTAR på fingrarna.
3. Biter på naglarna
4. Dem som inte kan be att få låna penna/sudd/sax/datorladdare etc, utan istället använder sig av "ÖÖÖÖÖHHH".
5. De som istället för att tvätta håret häller i ett halvt kilo gelé bara för att det går fortare. 
6. Bessewissers som bara tror att dem har rätt, även känt som tunnelseende. 

Jaha, kunde inte komma på så mycket, mer, ska plugga franska nu, prov imorrn... blä!

 


Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

hoho. jag prickar in 1, 3 och 6. Do I win something?

2008-01-21 @ 21:09:17
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback