I skolan...

Hej!
Så sitter man i skolan, har långlunch för vi skrev prov. Jag har ingen aning om hur det gick men men..

Hade VG-dans igår. Vi var inte så många maltare så vi gick ihop med Natur, men vi vann inte för det.
Vi dansade Foxtrot, jenka, bugg vals och massa annat. Jag dansade lite med en lååång kille från natur, hanvar bergs minst 2 meter. Så jag fick hålla honom på armen istället för axeln för att jag inte nådde upp. Sen dansade jag med Christin och då fick jag ta fram min maskulina sida och dansa kille. För det gjorde jag ju när jag tävlade för många år sedan. :)

Blir ensam på torsdag igen, iofs är ju P hos mig typ på helgen, men endå. Känns lite tråkigt men nu är det ju bokat och klart så jag kan inte göra så mycket. :/

Ska fortsätta geeka runt på lite sidor innan vi har PersonDatorer om typ en halvtimma. Det måste vara det tråkigaste ämnet, speciellt nu när några taggar på våran processor har pajjat, så vi sitter i princip och gör ingenting... sug!
Bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback