Dans..

Hej!
Hade dans idag på idrotten.. det gick väl sådär.. halva klassen har ju typ noll taktkänsla och var inte speciellt motiverade heller. Vi dansade jenka, foxtrot och massa annat som jag inte kan namnet på. Höll på att riva upp händerna på mina dansparters iallafall, långa naglar är inte att rekommendera... Det var iallafall träning för VG-dansen på måndag, fast jag vet inte om jag ska gå för det är sista mattelektionen innan provet.. Men jag ska titta på matten i helgen och se om det är något som är svårt eller om jag kan gå på dansen endå, skulle ju vara bra.

Ska åka med mamma till kyrkogården nu, man tar ju alla chanser att övningköra hehe. Är det någon av mina läsare som övningskör??

Bye folks!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Huvudsaken är att bilarna rullar fram o man tar sej dit man ska:)

2008-01-11 @ 13:07:01
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Beelzeboss

Äsch då, du rivs inte. Jag tror däremot jag svettade ner alla jag tog i med mina äckliga händer...
Det är nog Guds sätt att förhindra mig från att få tjejer att tycka om mig, min beröring äcklar dom D-':

2008-01-11 @ 19:54:55
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback