Bio och frukost på sängen..

Hej!
Var på bio med min älskling igår, vi såg Arn-Tempelriddaren. Det var bättre än jag hade förväntat mig och så var det lite romantik och jag bölade konstant i 45 minuter, P tyckte nog att jag var lite pinsam men det var ju mörkt så ingen såg mig. Det var så sorgligt för Arn var kär i en tjej som blev satt i kloster och straffad och sånt, skitjobbigt att titta på...

Sen imorse vaknade jag av att P hade gjort frukost på sängen åt mig. Han är så söt. Mackor och choklad blev det men ingen av oss åt upp endå hehe.
Vi ska gå till ica och handla lite sen, efter att P har duchat klart och jag har hängt tvätt..
image63

Skriver mer ikväll, ha de bra världen!

Kommentarer
Postat av: lisa

är mycket sugen att se den men gillar inte bio, vill helst se den hemma i soffan

2008-01-19 @ 18:57:48
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Beelzeboss

men wtf, vaddå litet handtag till svärdet? INACCURATE!

2008-01-19 @ 22:08:13
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback