Äntligen!

Hej!
Har jobbat och sovit mest, och lite annat ofcourse :P
Var hos TedTattoo igår, gissa vad jag gjorde då? Jo det blev en liten piercing i naveln, har tyvärr inga bilder för att min mobil och datorn vill inte riktigt connecta, men sen ska det bli bilder =)
vill ni läsa mer om hur det gick till, eller snarare hur K som jag hade med mej såg på det, kan du se det här; http://satan.blogg.se
..och till dem som kan ha varit i kontakt med P på ett eller annat sätt, säg inget för det ska bli en överraskning, undrar om han tycker om den eller inte.. när jag frågade förut sa han "gör vad du vill.." och det är precis det jag har gjort haha.
Ska sluta skriva nu och se på tv istället!
Bye folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback