Val till UF, vilka röstar på mej??

Juste om två veckor är det val till UngdomsFullmäktige i skolan, och självklart ställer jag upp. Mina frågor ska vara att ungdomar ska se att politik inte är en tjock gubbe i slips och att man visst kan få sin vilja igenom man bara är envis, det är ju därför UF finns. Sen också att elever på skolan ska få reda på saker som rör skolan redan på förslagsstadiet, (jag vet att detta kan ge upphov till väldigt mycket ryktesspridning) för då kan elever som det berör eller som har någon åsikt om saken få göra sin röst hörd. Just nu finns det vissa förslag från skolledningen som både elever (typ jag och 3 till som vet) och vissa lärare tycker är skit, jag vet att jag förspråkar att alla ska få ta del av det men endå, jag vill inte vara källan till falska rykten om det inte går igenom, och eftersom skolan är till för elever så borde ju VI få veta det, av lärarna/skolledningen, öppet, utan att det ska komma via rykten, för skolan är ju endå för elever och är x > 50 % emot borde ju inte förslaget gå igenom, skolan är ju för eleverna och inte för skolledningens höga nöje.  

Vet inte om man får göra reklam för sig själv men, ni fattar nog vart jag vill komma.. ^^

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

A woman... For president??? you know what that means... SHE'S A WITCH!!!

Nämen du får min röst. Om jag nu får rösta eftersom jag inte e skriven i märsta...

2008-02-03 @ 00:28:08
URL: http://satan.blogg.se
Postat av: Granis

haha taackar :D

2008-02-03 @ 22:53:48
URL: http://granis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback