tråk

Hej!
Ikväll kommer det nog bloggas mer än vanligt från min sida, vilket inte är så ofta annars i perioder, för jag har ganska tråkigt nu, jag har "så-tråkigt-så-jag-ser-på-på-spåret-med-mamma"-tråkigt just nu.. eller det slutade nyss och nu är det Robins på SVT1, en komiker som intervjuar andra komiker, det kan ju inte bli bättre?!

Det ska bli en tredje Göta Kanal-film, alltså komigen, ettan gjordes för 25 år sedan, den var bra, tvåan var bra men inte lika bra, och nu ska trean göras också, alltså det spelar ingen roll vilken film man gör en 2-3-4-5-6e film (polisskolan 6? ja den sög säkert) det jag försöker komma fram till är att den första filmen alltid är BÄST, (eller bra och bra, den är bättre än de nästkommande filmerna med samma namn fast med en siffra efter)

Ska se på Robins och äta nu, bye folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback