Tack Mattias =)

Hej Hej!
Mådde som sagt inte så bra igår, men när jag tänkte ringa efter mamma igår på spelförningen så sa Mattias att han kunde följa mig hem, fast han bor på Västra Ban. Värsta snällt ju! Det blev värsta omvägen men han sa att det itne gjorde någonting, =)

Annars var det väl som vanligt förutom att Helén och Sören inte var där så det blev inget pokerspelande. Satt mest och pratade med Jill och Jimmy, ibland var Krippe med och när han hade dragit pratade vi med Nicke. Blev även bjuden på fest på fredag, frågade P om han skulle med men han satt och bläddrade i sina Magic-kort så han var inte kontaktbar. Ska iaf åka och köpa godis som jag lovade att ta med mig, sen kanske något att dricka men vi får se :D

Ska sova lite till nu får vi se vad jag gör sen, Over 'n out!
Va tycks om låten?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar de, helt sjukt dedär ;)

2008-02-14 @ 17:23:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback