Snygg kropp - Here I come.

Hej!
För er som läst ett tag (och ni som känner mig IRL) vet att jag hade gymkort som inte utnyttjades alldeles för mkt. Men nu ska jag börja träna igen, har övertalat mamma om att en träningscykel skulle göra inredningen här hemma komplett, haha. Så vi ska åka och köpa den någon dag och sen ska det tränas. Gymmet var inte riktigt min grej för först var man tvungen att ta bussen, träna och sen bussen hem och så, lite jobbigt om man ville "spontan-träna". Men nu ska jag bli fit, jag vet att jag är väldigt smal men lite muskler på mina benpipor skulle ju inte göra så mycket, skulle iallafall göra att man blir lite starkare.

Vet fler i familjen här som skulle behöva lite träning, mamma pappa och jag var på restaturang idag på lunchen och sen massa beaneisås med lövbiff och klyftpotatis till middag, nej, Anna Skipper ftw, här ska det bli grönsaker!

image65 image66

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

muskler byggs inte av grönsaker, protein är vad du behöver = Kött. så fortsätt käka lövbiff och burgare för det är fan mycket bättre för musklerna än en sallad.

2008-02-22 @ 13:46:32
URL: http://satan.blogg.se
Postat av: Jossan

Såklart du kan komma och kolla på dem!
Då kommer de ha öppnat ögonen och vara ännu sötare än nu :o)

2008-02-23 @ 11:17:56
URL: http://massababbel.blogg.se
Postat av: Vikkan

Du är vad du äter, thahaw :) §§§§

2008-02-25 @ 17:32:05
URL: http://VictoriaPihlblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback