SNÖÖÖ!! =D=D

Hej hej!
Sitter och tittar ut nu och fick se det; SNÖ! =)
Sitter i min ensamhet och surfar runt och kollar massa hemsidor,P skulle jobba idag så jag blev ensam, vi har inte bestämt att träffas men jag trodde det iallafall. Idag fyller min piercing en månad, grattis till den :P

Vi var på Elgiganten idag och tittade på kylskåp, vårat är typ 100 år gammalt eller ngt så vi ska byta ut det. Vi köpte inget idag men vi bestämde oss nästan för vilket vi skulle ha.
Ikväll blir det lugn hemma-tv-kväll med mamma och pappa, det är tydligen GötaKanal2 på tv så dem ville se det så då kan man väl titta med dem.
Ska försöka sova nu lite
Over 'n out!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag vill oxå ha snö :(

2008-02-02 @ 23:30:39
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback