Skidor vs. kryckor..

Hej!
Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igårkväll men jag orkade inte engagera mig i något då. Åkte som sagt skidor tisdag och onsdag, och onsdagen slutade på Ljusdals sjukhus med ett söndervridet knä, buhuhu!! Själva olyckan är väl ingenting man skryter med heller, inget roligt trix, ingen annan som åkte in i mig utan jag fastnade med foten när jag åkte lift, så foten var kvar och resten av mig följde med liften en bit till innan hela jag vred mig för att inte hela benet skulle gå av, så låg jag där i en snödriva och kom ingentans. Så det blev sjukhus och det tog tamejfan hela dagen att ordna fram ett par kryckor, de röntgade men inget var av, men det finns massa annat skit i knät som kan pajja, så knät pekar inåt och foten och resten av benet utåt, ser ganska komiskt ut men det gör satans ont hela tiden. Ska åka till väsby och köpa mjukisbyxor idag eftersom jag inte får på mig ett par jeans, och sen ikväll ska jag på bio med K.
Ha de bra världen!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Shit, va jobbigt

2008-02-29 @ 10:26:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback