Plugg..

Hej!
Ja denna helgen har mest bestått av plugg, och lite meck med dator igår. Fick dit nya minnet iallafall men jag har inte märkt någon jätteskillnad. Kanske för att jag inte har spelat eller så och uttnyttjat det men det kommer. 2 g ram kändes kanske lite för mkt men men, bättre med för mycket än för lite :P

Har just läst ut boken jag har recension på imorgon, jag brukar inte tycka att böcker bara innehåller skit med den här var som ett helt utedass. Skitdålig, den heter Dear Nobody, så ni vet, läs den inte!

Ska plugga på fysiken imorgon, orka ha prov, även fast jag har lyckat trycka in alla formler (4 st eller ngt) så känns det som att det kommer gå åt skogen endå, men men, den som lever får se.

Ska läsa fysik och sova sen bye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback