Long time ago...

Hej!
Har inte bloggat på ett tag, min vecka har kantats av läxor, migrän och andra otrevligheter. Men nu ska jag iallafall skriva lite. Har seriöst funderat på ett nytt jobb, det jag har nu är som sagt på ett kontor och dem har ju bara "öppet" när jag går i skolan och då funkar det ju bara att jobba på lov, skulle va kul om man kunde göra något på helger och ngn kväll och sånt. Har några förslag typ, GAME är ju ett drömjobb, eller en klädaffär, ska söka runt lite i vår nu innan "Shi-jag-måste-hitta-sommarjobb-annars-avlider-jag"-perioden börjat i maj så har jag lite försprång iallafall, hehe.
Mamma slingade håret på mig igår, hotade med att hon skulle få springa hela kommunen runt om det blev fel men det blev bra, det syns inte så mycket men det som syns är bra..

Nu till något mindre kul, våran Pricken har blivit sämre, smalare och får inte alltid behålla maten han äter, så vill han inte gå ut heller för att han fryser, stackars katt, han är iallafall 10 år, får se hur länge han kan vara kvar hos oss... :(

Ska göra annat nu, bye folks!

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

snygg design

2008-02-01 @ 19:09:20
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback