I Väntans tider...

...eller inte riktigt..
Men jag sitter och väntar in tiden så jag kan gå ner till bussen och möta P, sen bär det av till Daniel och så :D

Jag åkte ner förut och handlade godis och lite dricka, då började en tjej att snacka med mej på busshållplatsen, är van att det är mest pensionärer och småungar som snackar med en, men inte denna gången, hon berättade att hon var 22 och jobbade på dagis och att hon hade rest i Australien och så, skoj när folk snackar med en. Sen inne på Willys var det typ inte en människa. Skumt.

Ska titta mig i spegeln en sista gång och sen springa ner till bussen,
Ha en bra kväll alla ! :D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, rätt ruggigt ;)

2008-02-16 @ 18:21:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback