Geniknölarna är på topp

Vi har fysikprov imorgon och plugg-andan är på topp...


Beelzeboss säger:
aaanyway, jag har trouble med fysiken

Beelzeboss säger:
jag fattar när man ska använda formlerna och så men när dom formulerar problemen helt fuckat så blir jag förvirrad och vill döda en pandabebis

Linnea säger:

haha

Beelzeboss säger:
typ

"en bil med massan 2000 kg åker in i en klippvägg i 120km/h. hur hårt slår familjens bebis, på 15 kg, in i baksätet?"
Linnea säger:

haha

Beelzeboss säger:
och jag bara... eeh... *leta bebisdödar-formel*

Linnea säger:

allvarligt fanns den frågan?

Beelzeboss säger:
hahaha.neeej

Beelzeboss säger:
Men det hade varit grymt coolt...

Linnea säger:

Ne förstod det, men det vore kul att veta, fast då måste man veta bebisens massa ocks¨å

Beelzeboss säger:
15 kg sa jag ju

Linnea säger:

haha är nog ett litet barn då och ingen bebis

Beelzeboss säger:
men fan... stfu!

Beelzeboss säger:
Du sabbar jämt mina erotiska fantasier med ditt mumbo-jumbo

Linnea säger:

7 kg e en bebis


Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Läs min version på min blogg istället. Den har roliga bilder och allt :D

2008-02-10 @ 21:08:56
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback