Dålig uppdatering.. again!

Hej!
Det har varit lite dålig uppdatering, men nu ska det bli bättre. Jag har haft skolarbete upp till halsen men nu har jag ingenting mer innan lovet. Blev feting glad idag föresten, hade biologi-prov för en vecka sen, och jag hade läst på fel avsnitt i boken, hade läst om genteknik istället för Individens genetik eller hur det var, men endå fick jag VG. *skryt* men jag är ju som jag alltid har varit så då kommer ju tankarna som "Hade jag bara läst på så hade jag kanske haft..." osv. Men men, jag hade endå inte tänkt att bli varken hjärnkirurg eller nobelpristagare så det spelar ingen roll, eller ett nobelpris i ekonomi har väl ingen dött av, haha.

Har iallafall bokat hotell och sånt till nästa vecka nu, ska upp och åka skidor i järvsö i tre dagar (låter det fjuttigt? jag är så dålig så jag kommer tröttna efter två och eftersom jag mest nöter i barnbacken så spelar det ingen roll om jag är i Sälen Åre eller bara i Järvsö.
Ska även måla mitt rum i helgen, eller nästa helg, jag får se när jag har tid och så, eller rättare sagt när mamma vill åka och köpa färg till mig, aja det blir nog jättebra
Ska nooba vidare har på spelföreningen nu, bye folks!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, gillar verkligen henne :D

2008-02-21 @ 21:09:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback