2 steg framåt, 1 steg tillbaka.

Hej!
De senaste dagarna ar varit lite upp och ner, men det känns bättre nu iallafall, det kändes mest humant att avliva Pricken, annars hade han ju lidit ännu mer...

Skulle ha vart med P idag, men han skulle göra annat så jag gick hem istället. Försökte hålla någon slags vettig konversation med mamma om att jag behöver uppdatera RAMEN i datorn, och hon tyckte att vi skulle köpa på en gång, så vi började skruva isär, eller jag skruvade och mamma stod brevid och trodde minst att hela skiten skulle explodera. Hittade iallafall RAMEN och skrev ner vad jag behövde och åkte till NetOnNet. Det var ganska lätt att hitta och mamma satt och sov brevid mig i bilen. Köpte och åkte hem. Men jag har inte installerat än, orkar inte fixa med det idag, känns lite jobbigt att börja nu, för då måste man ju testa allting och det orkar jag ju inte :P
Eller vi får se om nån timma eller så :P

Over 'n out!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja precis, menar de! :P euw euw, äckligt värre ;)

2008-02-09 @ 11:55:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: så hemskt att dom måste börja göra så :S

2008-02-09 @ 17:14:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback